Aku mintak maaf kat kau :']
Sunday, September 18, 2011 | 9/18/2011 | 0 comments
#Kau dan Aku :']

as'salamualaikum :']
hary nie aku nak cakap pasal apa yang belaku kat diry aku skunk .
way , aku nak tahu sebena nye kau faham tak pe'rasaan aku skunk
macam mne ' aku mintak maaf lah sebab nye malam to aku terus pergi
tingal kan kau so'rang-2 , aku tak ada niat pon nak buat kau mcam to .
aku tingal kan kau sebab ny . aku dapat call dary mak aku . mak aku
sroh blek . tak kan lah aku nak duduk diam jew . aku dah cakap kat kau
yang aku nak blek , sbab nye mak aku dah sroh blek kan . aku bkan saje-2
tingal kan kau so'rang-2 ' tapy , malam to . aku rsaa yang kau tak faham cam
mne pe'rasaan aku kan . sampai haty kau ckap cam to kat aku , mlam hary to
malm to haty aku rsaa kecewa sngt kat kau , sbab nye ' first time kau keluar kan
per'kataan to dary mulot kau depan aku . aku pon tak sngka kau bley cakap cam 
to kat aku . tak apa laa way ' mungkin to tandaa nye yng kau rindu aku kan . aku 
terima . wayy ! aku rsaa aku tak dapat happy kan hidop kau . aku rase lbey baek
kau carik jew lah pengnty aku . aku rsaa 'aku bukan pompuan yng kau carik slma
nie . kau tngal kan jew lah aku way . aku tak mampu mem'bahagia kan diry kau .
aku mintak maaf sngt-2 . tapy ! sbnaa nye ' haty aku nie susah tok lepas kan kau 
dary tngan aku , sbab nye ' slmaa nie kau selalu buat aku senyum , buat aku mrah .
way . memang kau dah bnyak buat haty aku sket , tapy aku angap to smua tnggal 
kenangan bagy aku . sejak be'berapa hary nie . aku langsong tak ada mood nak 
makn . tak ada mood nak cakap ngan se'siapa ! sebab ny aku selalu ingt kat kau 
setia malam aku tnggu kau sms aku . aku rindu sngt kat kau .  :'] dah la wayy . kau
lupa kan jew lah aku . hope , kau dapat carik pompuan yng slamaa nie kau impi'kan <3
walau apa pun yang ter'jady kat diry kau or diry aku . aku tetap sayang kau hingaa 
degupan jantng aku henti . :'] i love you so much .