Aku Nak Gembira :')
Sunday, February 12, 2012 | 2/12/2012 | 0 comments
#Aku nak happy selalu weyy ;') 

As'salamualaikum . weyy -2 ' aku nak happy selalu weyy  . tapi kenapa weyy '  aku tak boley happy selalu . aku nak happy macam korang semua . apa yang perlu aku buat weyy ' yea ? aku tahu aku banyak masalah kowt , tuh sebab aku tak happy ' eh ? betol ke . Hmm '  aku teringin sanggt nak happy macam-2 kawan aku laen-2 . aku nak sanggat weyy '   sejak dia dah tak ade di sisi aku . hidup aku berubah sepenuh nye weyy . yea aku tahu aku kena terima hakikat yang dye dah di miliki orang laen . aku cubaa untuk terima weyy . tapi -.-  weyy . tolong aku weyy , aku tahu aku tengah merapu ! tapy ? betol weyy ' sejak dye dah tak ade dakat sisi aku . hidup aku laen sanggat . mak aku selalau cerita pasal dye . haty aku sdeyy ' aku nak macam dulu happy bersama dye . aku tahu ' kawan-2 aku dah benci dye . tapy aku tak boley benci dye . but  ade juga kawan aku nie paham perasaan aku nie macam mane . dye kata ' dye shukaa bila aku dengan Y . hmm dye tak shukaa kalau aku dengan orang laen selain Y . and mak aku pun same macam tuh . hmm ' tapi weyy , dye dah dimiki orang laen . aku tak bley rampas dye . kbye ;'/