Selamat Hari Jadi ;)
Wednesday, February 15, 2012 | 2/15/2012 | 1 comments




Hari nie hari khamis ' 16 february 2012 '  hari yang sedih bagi aku bile aku inggat kan . Hmm  tarikh nie juga arwah nenek aku pergy meninggal kan kami semua . Ya Allah kau tempat kan lah arwah ke tempat orang-2 yang beriman . Aminn ! hari nie juga hari jadi abang aku . dah besar dah abang aku nie ' Hahaa ! keyy , weyy ' tarikh hari jadi kau mesty kau sedih kan , ylah time hari jady kau hari arwah embah pergy kan . dye hembus kan nafas yang terakhir . :'/  aku tak boley lupa kan tarikh hari jadi kau , sebab tarikh nie bermakna bagy aku weyyy <3 nenek yang aku sayang weyy pergy dulu ' Allah lebih menyayang kan dye kan . raya tahun nie kite raya pun sekejap jew kan dekat kuala selangor . kalau boley nak sanggat cepat-2 raya . nak balek kampung nak pergy ziarah kubur nenek dengan atok . aku rindu dekat arwah berdua weyy ' raya tahun nie tak ade lagy salam-2 dan bermaafan dengan mereka berdua kan . keyy ' dekat abang aku sorang nie , Amirul Aiman name dye . aku nak ucap Selamat Hari Jady Yang Ke - 15 ' wahh ? dah besar dah kau yea . Hahaa ! sorry lah aku tak tahu nak kasy ape dekat kau . aku harap kau gembira selalu , and semoga kau buat yang terbaek dalam PMR nanti keyy . aku doa kan kau lulus PMR . walau pun aku banyak bergadoh dengan kau , aku tetap sayang dekat kau dengan adex-2 laen . :)   kau lah satu-2 nye abang aku weyy . eceyyy ! Hahaaa


SELAMAT HARI JADI AMIRUL AIMAN :D