Sahabat :)
Sunday, February 19, 2012 | 2/19/2012 | 0 comments

Keyy . nampak kan gambar dekat atas tu . Ha ' dye tuh kawan rapat aku . Hahaa ' dye baek sangat dengan aku . aku dah anggap dye macam adik  aku wohh . aku sayang dye sangat-2 . aku pun tak tahu kenapa aku sayang dye sangat-2 . Dalam kelas dye lah boyfiee aku . Hahaa ' aku dengan dye dah macam makwe pakwe . pape kan :P '  name dye riena . dye nie shuka carik masalah woh dengan orang . tapy-2 ? serious aku cakap memang best bile kawan dengan dye . keyy ' I LOVE YOU <3 aww ' 


Yanag nie pulak kawan sekelas aku , name dye  julaeha   . Hahaa ' sedap name dye  . aww ' keyy aku shukaa kawan dengan dye sebab dye baek wohh . dye comeyy :)  ( puji ikhlas )  nak tahu dye nie dalam kelas gedik sikit . Hahaa ! just kidding  mehhh . tapy-2 ? best wohh kawan dengan dye . Hahaa ' aku tak lah rapat mane dengan dye , just kawan sekelas jew . dye rapat dengan farra ' azura ' atin . cam tuh jew ! Hahaa ' aku nie kawan biase dye jew . <3 tapy ? aku tetap sayang dye :) awww . 


Ha , kenal tak yang nie ' kenal tak :P Hahaa . name dye fatin . dye nie baek lah jugak ' Hahaa . aku shukaa jugaa lah buli dye . ecey-2 ! ykew nie . haktuiii . dye comeyy ' aten ? kau baek dohh . dye nie mase single . ecey-2 ! Hahaaa . bile aku tanyaa dye ' dye couple ngan siapa . mesty dye tanak bagy tahu . ta pun dye cakap single ' haiyaaa . geram pulak aku . kadang-2 dye nie kalau couple ' dye senyap-2 tanak kasy tau kawan-2  dye . mengong ! Hahaa ' aku shukaa bile dye gelak . aww-2 ' tak tahu kenapa aku shukaa bile dye gelakkk . maybe ? sebab lawak kowt :P  sayang kau jugak lah aten . :* 


Hoyy-2 ! kenal tak minah-2 dekat atas nie . Hahaa ' keyy . dary kiri julaeha , fatin , ainnur and shahiera ' awww . keyy ' kite orang memang shukaa berposing . Hahaa ! lagy2 aten dengan shahiera . Ya Allah dorang kalau ade camera ' dah macam hantu posing tahu tak . Hhaaa ' ecey-2 ! aku nie cakap orang pulak yea . yang aku nie pun same jugak sebenaa nye . Hahaa ' tapy ? aku malu nak snapp <3 tapy ? buat muka tak malu jew lah .Hahaaa ! dengan kawan sendiry jew kowt :P keyy ' kauorang lah kawan aku . :')


Hayy-2 ! Hahaa ' keyy . nie aten dengan ainnur . wahh-2 ? aku baru perasan lah cam same tinggi jew doh . Hahaa ' alah-2 ? dalam gambar jew . dekat luar aten rendah . aku lagy tinggi ' Hahaa !  poyoo dph aku . Hahaa :P keyy , si pendik nie dye nie comey . baek ! awww ' siapa couple ngan dye , kalau orang tuh curang dengan dye ' aku sembelih kepala dye . grrr ! aku tanak kawan aku saket haty :') awww . love you aten <3


Ha ? time nie dekat rumah nye shahiera . alah-2 ? dye ade buat hary jadi dye . Hhaaa ' tengok ? dye cute kan . untung lah single kan  , Hahaa ! single lah sangat :P weakk . keyy ' sorry shahiera aku tak bagy kau pape hadiah . aku tak tahu nak bagy ape . nak beli hadiah tady ' tapy ? tak sempat . huwahhh ! sorry yea . Hikk <3 keyy ' selamat hari jadi kawan . semogaa kau happy-2 selalu keyy :* awww . rajin-2 belajar keyy . Muahx :* . Hikk '

Shahiera Happy Bufdayy . I Love You Baby Girl :*